Tvorba a provoz elektronického obchodu – Bc. Emil Franěk
Bc. Emil Franěk
Diplomová práce
Tvorba a provoz elektronického obchodu
Creation and operation of e-commerce
Anotace:
Hlavním cílem práce je na základě teoretických znalostí (tištěná literatura, internetové blogy) vytvoření výdělečného internetového obchodu. Diplomová práce sestavuje postup jednotlivých kroků, které jsou nutné pro vytvoření internetového obchodu od nápadu až po samotný prodej produktu. V práci budou zmíněny legislativní požadavky internetového obchodu (obchodní podmínky, reklamační řád, identifikační …víceAbstract:
The goal of this work is to create a profitable internet business. This thesis will describe the steps required to create an internet business on the basis of theoretical knowledge (printed literature, blogs). The work will mention legislative requirements of Internet commerce (business conditions, Reclamation, Identifying data operator), technical solutions (choice of open source system, domain hosting …víceKlíčová slova
WooCommerce SEO PPC sociální sítě open source mikrostránky internetový obchod WordPress e-shop
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ivana Hesová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod
Marek Burkert -
Internetový obchod v ČR
Ondřej BÁRTA -
Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod
Lucie Kubicová -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh
Název
Vložil
Vloženo
Práva