Kognitivní mapování, jeho vývoj a prostorové poznávání u žáků konkrétní základní školy – Bc. Eliška Coufalová
Bc. Eliška Coufalová
Master's thesis
Kognitivní mapování, jeho vývoj a prostorové poznávání u žáků konkrétní základní školy
Cognitive mapping, development and spatial cognition of pupils at a specific primary and secondary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá koncepcí kognitivního prostorového myšlení, kognitivního mapování jeho vývoje a prostorového poznávání u žáků Základní školy J. Vohradského, Šluknov. Diplomová práce se soustřeďuje na ověření teorie F. Stückratha a jeho rozdělení prostorového myšlení u dětí dle věkových kategorií od 6 do 15 let. Na základě sběru dat a realizovaného vyučování je snaha vyhodnotit a verifikovat …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the concept of cognitive spatial thinking, cognitive mapping, its development and spatial cognition of pupil at primary school J. Vohradského, Šluknov. This diploma thesis is focusing on the verification of the theory F. Stückratha and distribution of spatial thinking of children ages from 6 to 15 years. Verification or falsification of this theory is based on data collection …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Zverejniť od: 5. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Jaroslav Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
COUFALOVÁ, Eliška. \textit{Kognitivní mapování, jeho vývoj a prostorové poznávání u žáků konkrétní základní školy}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/q86j7u/.
Jak správně citovat práci
Coufalová, Eliška. Kognitivní mapování, jeho vývoj a prostorové poznávání u žáků konkrétní základní školy. Liberec, 2016. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / ZE-OV
Práce na příbuzné téma
-
Vyjadřování prostorových vztahů v češtině (valenčně-kognitivní analýza)
Ruth Konvalinková -
Magie a magické myšlení v životě člověka: Antropologická analýza magického myšlení u moderní společnosti
Veronika Černá -
Myšlení člověka a "myšlení" stroje
Julie Malíková -
Méontologická etika. Východiska a výzvy nepředmětného myšlení Ladislava Hejdánka
Daniel Štěpánek -
Rovnicové myšlení žáků vzdělávaných Hejného metodou
Zuzana Frkalová -
Souvislost přijímání psychologických miskoncepcí se stylem myšlení a vnímanou odborností oboru psychologie
Barbora Chmelová -
Programy na podporu kritického myšlení u dětí mladšího věku s použitím metod RWCT v Městské knihovně Český Těšín
Šildrová Šildrová -
Pohled českých filosofů do myšlení Davida Huma
Marcela Jedináková
Názov
Vložil
Vložené
Práva