Public Relation Campaign in Telecomunication Business – Kateřina Jelínková
Kateřina Jelínková
Bachelor's thesis
Public Relation Campaign in Telecomunication Business
Kampaně pro vztahy s veřejností v telekomunikačním obchodě
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje základ public relations (vztahů s veřejností), jejich užití a důležitost každé v ziskové a neziskové organizaci. V teoretické části této práce jsou představeny hlavní cíle a filozofie public relations jako funkce managementu. Dále jsou popsány jednotlivé etapy PR kampaně.Praktická část mé bakalářské práce je zaměřená na public relations v telekomunikačním obchodě v České …moreAbstract:
This bachelor thesis describes the core of public relations, their utilization and importance of every profit and nonprofit organization. In the theoretical part of the work, the main objectives and philosophy of PR as a function of management are introduced. Further, single stages of public relation campaign are described. The practical part of my bachelor thesis is focused on public relations in …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Richard Selby, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNKOVÁ, Kateřina. \textit{Public Relation Campaign in Telecomunication Business}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/q8aw2u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
null
Theses on a related topic
-
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Marketing a management v pohřebnictví
Tereza Prachařová -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Sociální reklama - kampaň
Zuzana HEGEDŰŠOVÁ -
Reklama a její vliv na adolescenty a jejich chování
Petra Doležalová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights