Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti – Kristýna Doubková
Kristýna Doubková
Bakalářská práce
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Marketing and advertising in relation to the five types of postmodern personality
Anotace:
DOUBKOVÁ Kristýna: Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti. [bakalářská práce] – Vysoká škola kreativní komunikace, katedra marketingových komunikací, management v kreativním průmyslu. Vedoucí práce: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.ZEVLOUN, TULÁK, TURISTA, POUTNÍK a HRÁČ – toť pět typů postmoderní osobnosti, které se značnou dávkou erudice dokázal vymezit postmoderní polsko …víceAbstract:
DOUBKOVÁ Kristýna: Marketing and advertising in relation to five types of postmodern personality. [bachelor thesis] - University of Creative Communication, Department of Marketing Communications, Management in the Creative Industry. Leader: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D. GAPER, TRAMP, TOURIST, PILGRIM and PLAYER - these are five types of postmodern personality, which with a considerable with amount …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Utváření hodnotových orientací jedinců a jejich životní styl v postmoderní společnosti
Kateřina Hloušková -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Friedmannová Friedmannová -
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
Andrea Horňáková -
Vztah životního stylu mládeže a médií v postmoderní konzumní společnosti
Olga Andriyevska -
Úroveň bydlení jako odraz kvality života jedince v postmoderní společnosti
Iva Staňková -
Vliv konzumní společnosti na výchovu
Kateřina Zamazalová -
Kritika konzumní společnosti u Ericha Fromma a jeho následovníků
Nataša FINKEOVÁ -
Zrychlená společnost a hnutí Slow Movement
Simona ŠITNEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva