Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti – Kristýna Doubková
Kristýna Doubková
Bachelor's thesis
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Marketing and advertising in relation to the five types of postmodern personality
Anotácia:
DOUBKOVÁ Kristýna: Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti. [bakalářská práce] – Vysoká škola kreativní komunikace, katedra marketingových komunikací, management v kreativním průmyslu. Vedoucí práce: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.ZEVLOUN, TULÁK, TURISTA, POUTNÍK a HRÁČ – toť pět typů postmoderní osobnosti, které se značnou dávkou erudice dokázal vymezit postmoderní polsko …viacAbstract:
DOUBKOVÁ Kristýna: Marketing and advertising in relation to five types of postmodern personality. [bachelor thesis] - University of Creative Communication, Department of Marketing Communications, Management in the Creative Industry. Leader: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D. GAPER, TRAMP, TOURIST, PILGRIM and PLAYER - these are five types of postmodern personality, which with a considerable with amount …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOUBKOVÁ, Kristýna. \textit{Marketing a~reklama ve vztahu k~pěti typům postmoderní osobnosti}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/q8cpvw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Management in creative industry
Práce na příbuzné téma
-
Utváření hodnotových orientací jedinců a jejich životní styl v postmoderní společnosti
Kateřina Hloušková -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Friedmannová Friedmannová -
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
Andrea Horňáková -
Vztah životního stylu mládeže a médií v postmoderní konzumní společnosti
Olga Andriyevska -
Úroveň bydlení jako odraz kvality života jedince v postmoderní společnosti
Iva Staňková -
Vliv konzumní společnosti na výchovu
Kateřina Zamazalová -
Kritika konzumní společnosti u Ericha Fromma a jeho následovníků
Nataša FINKEOVÁ -
Zrychlená společnost a hnutí Slow Movement
Simona ŠITNEROVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva