Tien Dung Ngo
Bachelor's thesis
Produkční řetězec assetů pro herní engine
Production chain of assets for game engine
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá produkčním řetězcem assetů pro herní engine. V první části práce obecně popíše 3D grafiku včetně jejího využití, softwaru a historie. V druhé části čtenáři přiblíží prostředí herního designu, herních assetů, indie stylu a cílové skupiny. Praktická část práce zahrnuje analýzu online platforem, kalkulace ceny a samotnou výrobu modelu včetně jeho publikace.Abstract:
This bachelor thesis deals with production chain of assets for game engine. Firstly, it will describe the use, software, and history of 3D graphics. Secondly, it will explain the environment of game design, game assets, indie style, and target groups. The practical part of the thesis includes the analysis of online platforms, price calculation, and the actual production of the model including its publication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86167
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Václav Dušek
- Reader: Jan Bubeníček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86167
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Online platformy celoživotního vzdělávání na Masarykově univerzitě: přehled a analýza
Iuliia Zykova -
Současné platformy české online hudební kritiky
Eva Gadhof -
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
Pavel Dvoriak -
Comparison of a multi-model database with its single-model variants
Michal Merjavý