Produkční řetězec assetů pro herní engine – Tien Dung Ngo
Tien Dung Ngo
Bakalářská práce
Produkční řetězec assetů pro herní engine
Production chain of assets for game engine
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá produkčním řetězcem assetů pro herní engine. V první části práce obecně popíše 3D grafiku včetně jejího využití, softwaru a historie. V druhé části čtenáři přiblíží prostředí herního designu, herních assetů, indie stylu a cílové skupiny. Praktická část práce zahrnuje analýzu online platforem, kalkulace ceny a samotnou výrobu modelu včetně jeho publikace.Abstract:
This bachelor thesis deals with production chain of assets for game engine. Firstly, it will describe the use, software, and history of 3D graphics. Secondly, it will explain the environment of game design, game assets, indie style, and target groups. The practical part of the thesis includes the analysis of online platforms, price calculation, and the actual production of the model including its publication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86167
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Václav Dušek
- Oponent: Jan Bubeníček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86167
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Online platformy celoživotního vzdělávání na Masarykově univerzitě: přehled a analýza
Iuliia Zykova -
Současné platformy české online hudební kritiky
Eva Gadhof -
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
Pavel Dvoriak -
Comparison of a multi-model database with its single-model variants
Michal Merjavý