Bc. Elena Trakalo

Master's thesis

Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky

Use of Marketing Research in Process of Brand Building
Abstract:
Hlavním cílem této práce je analýza role marketingového výzkumu v procesu budování značky na příkladu marketingového výzkumu provedeného v rámci budování značky systému peněžních převodů MoneyPolo. V první kapitole je popsán význam marketingových informací a marketingového výzkumu. Druhá kapitola je věnována procesu budování značky a jejímu významu pro životnost výrobku či služby. V praktické části …more
Abstract:
The main aim of this work, is to analyze the role of marketing research in the process of brand building, on the example of marketing investigation, conducted within brand building of the money transfer system - MoneyPolo. The first chapter describes the importance of marketing information and marketing research. The second chapter is devoted to the process of brand building and its importance for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní