Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky – Bc. Elena Trakalo
Bc. Elena Trakalo
Master's thesis
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Use of Marketing Research in Process of Brand Building
Anotácia:
Hlavním cílem této práce je analýza role marketingového výzkumu v procesu budování značky na příkladu marketingového výzkumu provedeného v rámci budování značky systému peněžních převodů MoneyPolo. V první kapitole je popsán význam marketingových informací a marketingového výzkumu. Druhá kapitola je věnována procesu budování značky a jejímu významu pro životnost výrobku či služby. V praktické části …viacAbstract:
The main aim of this work, is to analyze the role of marketing research in the process of brand building, on the example of marketing investigation, conducted within brand building of the money transfer system - MoneyPolo. The first chapter describes the importance of marketing information and marketing research. The second chapter is devoted to the process of brand building and its importance for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/udpq0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Optimization of money transfer through western Union and evaluation of internal communication at Ecobank
Koboyo Dolike -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová