EFEKTIVNÍ VYUŽITÍ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V RÁMCI MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE PRO IT STARTUP – Patrik Valentík
Patrik Valentík
Bachelor's thesis
EFEKTIVNÍ VYUŽITÍ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V RÁMCI MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE PRO IT STARTUP
EFFECTIVE USE OF SOCIAL MEDIA IN MARKETING IN IT STARTUP
Abstract:
Sociální média jsou jedním z nejefektivnějších způsobů, jak propagovat vaši značku. Moje bakalářská práce se zabývá výzkumem efektivity sociálních médií a jejich efektivity pro začínající IT startup. Budu analyzovat nejefektivnější nástroje pro zvýšení povědomí o značce. A následně cílem bude vybrat a identifikovat nejefektivnější sociální médium pro startupovou společnost a v závěru poskytnout doporučení …moreAbstract:
Social media are one of the most efficient ways How to promote your brand. My bachelor’s work is on research effectivity of social media as a tool for raising brand awareness. My goal is identifying most effective social media platform for startup company and give recommendation for them. My methods for analyzing will be mostly quantative from quarter earnings of companies or official Czech statistical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: Vladimíra Khelerová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALENTÍK, Patrik. \textit{EFEKTIVNÍ VYUŽITÍ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V~RÁMCI MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE PRO IT STARTUP}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/q8p9aj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Theses on a related topic
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89
Mária Andršová -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
Zuzana VACUROVÁ -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI – protipožární dveře s.r.o.
Jakub Zörkler -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights