Budoucí učitelky MŠ a jejich hudebně dovednostní profil – Kateřina ŽURKOVÁ
Kateřina ŽURKOVÁ
Bachelor's thesis
Budoucí učitelky MŠ a jejich hudebně dovednostní profil
Future teachers of nursery school and their musical skills
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit úroveň hudebních dovedností budoucích učitelek a učitelů MŠ. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje teorii hudebních schopností a dovedností a podobu hudební výchovy v MŠ. Praktická část se zabývá analýzou hudebních dovedností budoucích učitelek MŠ na základě výsledků průzkumu. Ten probíhal online pomocí dotazníku, který byl elektronickou …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is getting an overview about level of musical skills among expectant teachers in nursery schools. It has two parts: theoretical one and practical one. The theoretical one comprises a theory of musical skills and abilities and describes how musical education in nursery schools looks like. A core of the practical part is in an analysis of musical skills among expectant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Daniela Střílková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽURKOVÁ, Kateřina. Budoucí učitelky MŠ a jejich hudebně dovednostní profil. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Hudební vnímání a dovednosti dětí od prenatálního období do předškolního věku.
Monika Obrová -
Hudební dovednosti pedagoga v předškolním vzdělávání
Radka KUBÁTOVÁ -
Vliv sborového zpěvu na hudební dovednosti a prožitky žáků ZŠ
Alžběta Vacková -
Hudební dovednosti učitelek a Mateřská škola Dobrá
Terezie KAHÁNKOVÁ -
Předmatematické dovednosti ve spojení s pohybovými a hudebními aktivitami v mateřské škole
Jana Sobotková -
Vokální dovednosti žáků na Základní umělecké škole ve Kdyni.
Valentina BLAHNÍKOVÁ -
Využití hudebních dovedností žáků základních uměleckých škol v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza ZEMÁNKOVÁ -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová