Dalibor Dvořák
Master's thesis
Key Account Management
Key Account Management
Abstract:
Cílem práce je komplexní charakteristika činností a zodpovědností manažerů pro klíčové zákazníky na příkladu konkrétní společnosti -- Imperial Tobacco CR, s.r.o.. Teoretická část práce monitoruje vývoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2007. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Nastíněny jsou …moreAbstract:
The purpose of the diploma thesis is to identify main activities and responsibilities of key account managers - based on example of Imperial Tobacco CR, s.r.o. company. The theoretical part describes the development of the Czech Retail market from 1989 till 2007. It is focused on international retail chains and it's entrance in the Czech market. Also main trends and possible future development are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19401
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19401
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Key Account Management ve vybrané obchodní firmě
Michaela NOVÁKOVÁ -
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
Michal Tichý -
Analýza Key Account Managementu ve vybrané společnosti.
Alice Veverková -
Návrh na zavedení Key Account Managementu v leasingové společnosti
Barbora Odstrčilová -
Význam a role Key Account Managera ve společnosti
Jaroslav Hajkr -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Key account management a možnosti jeho užití v praxi průmyslové firmy
Šárka Olšarová