Bc. Beata Jarcovjáková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace jako součást životního stylu

Marketing communication as part of lifestyle
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou životního stylu dnešní společnosti, hlavně z hlediska jejího ovlivňování marketingovými nástroji a funkcemi. Cílem je zjistit, jak významné jsou běžné nástroje marketingové komunikace v každodenním životě lidí. Výzkumná otázka je, zda by dnešní české společnosti vadila nepřítomnost marketingové komunikace a nakolik je marketingová komunikace samozřejmou součástí …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the problems of the lifestyle of today’s society, mainly in terms of its influence on marketing tools and functions. The aim is to find out how important common marketing communication tools are in people's everyday lives. The research question is whether today's Czech society would mind the absence of marketing communication and to what extent marketing communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní