Bc. Beata Jarcovjáková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace jako součást životního stylu

Marketing communication as part of lifestyle
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou životního stylu dnešní společnosti, hlavně z hlediska jejího ovlivňování marketingovými nástroji a funkcemi. Cílem je zjistit, jak významné jsou běžné nástroje marketingové komunikace v každodenním životě lidí. Výzkumná otázka je, zda by dnešní české společnosti vadila nepřítomnost marketingové komunikace a nakolik je marketingová komunikace samozřejmou součástí …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the problems of the lifestyle of today’s society, mainly in terms of its influence on marketing tools and functions. The aim is to find out how important common marketing communication tools are in people's everyday lives. The research question is whether today's Czech society would mind the absence of marketing communication and to what extent marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2020
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní