Eva KUČEROVÁ

Bakalářská práce

Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s. r. o.

Telemarketing as an instrument of getting new clients for the advertise company Danex Ltd.
Anotace:
Ve své práci pomáhám s hledáním nových zákazníků pro firmu Danex s.r.o. Jako nástroj hledání nových zákazníků jsem použila telemarketing. Vytvořila jsem databázi firem. Pro-střednictvím telefonu jsem oslovovala potencionální zákazníky, s kterými jsem spolupraco-vala na vyplnění dotazníku {\clqq} Spokojenost s reklamními agenturami``. Na základě tohoto telefonu jim byl zaslán produktový katalog firmy …více
Abstract:
In my work I help with searching the new clients for advertise company Danex Ltd. I used telemarketing as an instrument for getting the new clients. I created the database of the firms. By the telephone I spoke to the potential clients. I cooperated with them for filling the questionary {\clqq} Content with services of the advertising agencies.`` On the basis of this telephone talk was send the product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor: 4697

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2007
  • Vedoucí: Ing. Pavla Džieržavová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUČEROVÁ, Eva. Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s. r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 11. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.