Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s. r. o. – Eva KUČEROVÁ
Eva KUČEROVÁ
Bakalářská práce
Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s. r. o.
Telemarketing as an instrument of getting new clients for the advertise company Danex Ltd.
Anotace:
Ve své práci pomáhám s hledáním nových zákazníků pro firmu Danex s.r.o. Jako nástroj hledání nových zákazníků jsem použila telemarketing. Vytvořila jsem databázi firem. Pro-střednictvím telefonu jsem oslovovala potencionální zákazníky, s kterými jsem spolupraco-vala na vyplnění dotazníku {\clqq} Spokojenost s reklamními agenturami``. Na základě tohoto telefonu jim byl zaslán produktový katalog firmy …víceAbstract:
In my work I help with searching the new clients for advertise company Danex Ltd. I used telemarketing as an instrument for getting the new clients. I created the database of the firms. By the telephone I spoke to the potential clients. I cooperated with them for filling the questionary {\clqq} Content with services of the advertising agencies.`` On the basis of this telephone talk was send the product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4697
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Eva. Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s. r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 11. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část:\nl{}Produktová fotografie pro sociální sítě\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats
Erik Dudinský -
1. Teoretická část:\nl{}Továrna na fotografie\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Dílna\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: V hlavě
Daniel Macek -
1. Teoretická část: Vývoj designu fotografických kamer 2. Praktická část: a) Penzisté b) Katalog hraček
Martina GAJDAČOVÁ -
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Patrik Juránek