Bc. Aneta Tomečková
Bachelor's thesis
Marketing mest
City marketing
Abstract:
Anotace: V předkládané bakalářské práci se zabývám problematikou marketingu měst. Marketing měst má poměrně rozsáhlou historii a postupem času se jeho podoba od vzniku do současnosti značně proměnila. Cílem této práce je na základě analýzy odborné literatury představit a zmapovat fenomén marketingu měst a dále také jeho vznik a proměny v průběhu 20. století. Práce je zaměřena na to, jakým způsobem …moreAbstract:
Abstarct: In bachelor’s thesis I’m dealing with the issue of city marketing. City marketing has quite extensive history and through time its face has changed a lot from the beginning to present. Goal of this work is to present phenomenon of city marketing based on analysis, its origin and changes during 20th century. Work is focused on how is city marketing changing and adapting to actual social conditions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xzhri/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2016
- Supervisor: Mgr. Slavomíra Ferenčuhová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Adam Gajdoš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Sociology / Sociology
Theses on a related topic
-
Brněnská meziválečná fotografie: Křižovatka v kulturním spektru města
Pavlína Rollerová -
MICHEL FOUCAULT A MODERNITA VE ZLÍNĚ
Jiří Poslt