Mgr. et Mgr. Lenka Moťková

Master's thesis

Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh

A Competitive Strategy Project of a Pharmaceutical Company Focused on Placing of a New Product on the Czech Market
Anotácia:
Záměrem této diplomové práce je vypracování návrhu projektu konkurenční strategie vybrané farmaceutické firmy, který je zaměřený na uvedení nového biosimilárního přípravku na český trh. Pro vypracování projektu bylo nutno zjistit, jaká je situace na poli biologických a biosimilárních léčiv v České republice. Byla provedena analýza dostupných dat týkajících se spotřeby těchto léčiv u nás, proléčenosti …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to elaborate a proposal of a project of competitive strategy of a selected pharmaceutical company focused on introduction of a new biosimilar product on the Czech market. To elaborate the project it was necessary to determine what the situation is in the area of biological and biosimilar drugs in the Czech Republic. An analysis was made of available data concerning the consumption …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Moťková, Lenka. Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Health Services Management