Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh – Mgr. et Mgr. Lenka Moťková
Mgr. et Mgr. Lenka Moťková
Master's thesis
Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh
A Competitive Strategy Project of a Pharmaceutical Company Focused on Placing of a New Product on the Czech Market
Anotácia:
Záměrem této diplomové práce je vypracování návrhu projektu konkurenční strategie vybrané farmaceutické firmy, který je zaměřený na uvedení nového biosimilárního přípravku na český trh. Pro vypracování projektu bylo nutno zjistit, jaká je situace na poli biologických a biosimilárních léčiv v České republice. Byla provedena analýza dostupných dat týkajících se spotřeby těchto léčiv u nás, proléčenosti …viacAbstract:
The aim of the thesis is to elaborate a proposal of a project of competitive strategy of a selected pharmaceutical company focused on introduction of a new biosimilar product on the Czech market. To elaborate the project it was necessary to determine what the situation is in the area of biological and biosimilar drugs in the Czech Republic. An analysis was made of available data concerning the consumption …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOŤKOVÁ, Lenka. \textit{Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/q91bms/.
Jak správně citovat práci
Moťková, Lenka. Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Health Services Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Vliv vnějších faktorů na podnikání v automobilovém průmyslu v České republice: PEST analýza
Martin Šimon -
PEST analýza potravinářského průmyslu Ukrajiny
Oksana Malona -
Vliv ekonomických faktorů na podnikání v Lucembursku ve finančním sektoru: úvod do PEST analýzy
Šimon Adam Schilla -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Strategická analýza vybraného podniku
Daria Pugacheva -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová