Bc. Eva Ebermannová

Diplomová práce

Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích

Consumer cognitive processes and product placement recognition on social media
Anotace:
Sociální sítě jsou denně využívaný komunikační kanál v postmoderní společnosti plné informačních technologií. Mnoho značek a firem využívá online prostor k propagaci a marketingové komunikaci nebo si berou na pomoc podporu ve formě influencer marketingu, který má intenzivní vliv na spotřebitele. Protože jsou tyto komunikační strategie velmi časté, dochází k paradoxu přesycení sponzorovaných příspěvků …více
Abstract:
Abstract Social networks are a daily communication channel in a postmodern society full of information technology. Many brands and companies use the online space for promotion and marketing communication or take the help of support in the form of influencer marketing, which has an intense impact on consumers. Because these communication strategies are so common, there is a paradox of oversaturation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní