Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích – Bc. Eva Ebermannová
Bc. Eva Ebermannová
Diplomová práce
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Consumer cognitive processes and product placement recognition on social media
Anotace:
Sociální sítě jsou denně využívaný komunikační kanál v postmoderní společnosti plné informačních technologií. Mnoho značek a firem využívá online prostor k propagaci a marketingové komunikaci nebo si berou na pomoc podporu ve formě influencer marketingu, který má intenzivní vliv na spotřebitele. Protože jsou tyto komunikační strategie velmi časté, dochází k paradoxu přesycení sponzorovaných příspěvků …víceAbstract:
Abstract Social networks are a daily communication channel in a postmodern society full of information technology. Many brands and companies use the online space for promotion and marketing communication or take the help of support in the form of influencer marketing, which has an intense impact on consumers. Because these communication strategies are so common, there is a paradox of oversaturation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s6nnb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Digital wellbeing of adolescents
David Bocián -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Priming, impulzivita, pracovní pamět: efekt vystavení evolučně významným stimulům na kognitivní procesy
Oleg Czop -
Priming, impulzivita, pracovní pamět: efekt vystavení evolučně významným stimulům na kognitivní procesy (teze disertační práce)
Oleg Czop -
Kognitivní procesy u psů s důrazem na magnetorecepci
Jana Adámková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová