Personal brand management for increasing the loyalty of consumers towards product or service – Alina Daminova
Alina Daminova
Bakalářská práce
Personal brand management for increasing the loyalty of consumers towards product or service
Personal brand management pro zvýšení lojality spotřebitelů ke zboží a službám
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá hledáním vazby mezi personal brand management a loajalitou publika YouTube kanálů ke zboží a službám doporučovaných a propagovaných influencery. Hlavním cílem této práce bylo zjistit vztah mezi vlivem influencerů na chování spotřebitelů a zvýšením loajality ke zboží a službám a zjistit faktory, ovlivňující loajalitu. Pro dosažení cílů práce byla zvolena sekundární analýza …víceAbstract:
This bachelor thesis copes with the link between personal brand management and the loyalty of the audience of YouTube channels towards the products or services recommended and advertised by influencers. The main aim of the thesis was to establish relationship between influencers’ impact on consumer behaviour and increase in loyalty towards products or services and identify factors influencing it. It …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mikhail Serebriannikov
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAMINOVA, Alina. \textit{Personal brand management for increasing the loyalty of consumers towards product or service}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/q9eqor/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Personal Branding u vybrané cílové skupiny
Jana Hejná -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Person as a Brand
Torezhan Shaikhiyev -
Impact of Corporate Social Responsibility on consumers: A case study of Kaufland Česká republika v.o.s.
Jitka Melníková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova