Princip rovných vzdělávacích příležitostí na příkladu České republiky – Bc. Tereza Horklová
Bc. Tereza Horklová
Diplomová práce
Princip rovných vzdělávacích příležitostí na příkladu České republiky
The Principle of Equal Educational Opportunities in the Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá principem rovných vzdělávacích příležitostí z různých úhlů pohledu s cílem přiblížit jej na příkladu České republiky. V první části se zaměřím na charakteristiku vybraných teorií, které se zabývají určitou složkou daného principu. Jedná se o teorie spravedlnosti, teorie vzdělávání, teorie vzdělanostních nerovností a v neposlední řadě teorie stratifikačních procesů. Další část je zaměřena …víceAbstract:
The work deals with the principle of equal educational opportunities from various angles presenting good practice from the Czech Republic. The first part is focused on the characteristics of selected theories dealing with a particular component of the above mentioned principle. It is a theories of justice, the theories of education, theories of educational inequality and, last but not least, theories …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l49ct/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová