Bc. Nela Špalková

Bakalářská práce

Marketingový mix ve společnosti CZECH Engineering s.r.o

Marketing mix of the company CZECH Engineering s.r.o.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu společnosti CZECH Engineering, s.r.o., která se zabývá dodávkami investičních celků v oblasti stavebních hmot a energetiky. V první části této práce jsem zpracovala teoretické podklady, základní charakteristiku společnosti a analýzu marketingového mixu. Druhá část vychází z praktických poznatků získaných spoluprací s uvedenou firmou. Optimální …více
Abstract:
The goal of my bachelor thesis is analysis of marketing mix in company CZECH Engineering, s.r.o., which is interested in delivery of capital equipment in the sphere of building material and power engineering. In the first part of this work I elaborated the basis of theory, principal characteristic of company and analysis of marketing mix. The second part is coming out from information utility of gained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Marcela Zamazalová
  • Oponent: Ing, Zdeněk Mužík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance