Marketingový mix ve společnosti CZECH Engineering s.r.o – Bc. Nela Špalková
Bc. Nela Špalková
Bakalářská práce
Marketingový mix ve společnosti CZECH Engineering s.r.o
Marketing mix of the company CZECH Engineering s.r.o.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu společnosti CZECH Engineering, s.r.o., která se zabývá dodávkami investičních celků v oblasti stavebních hmot a energetiky. V první části této práce jsem zpracovala teoretické podklady, základní charakteristiku společnosti a analýzu marketingového mixu. Druhá část vychází z praktických poznatků získaných spoluprací s uvedenou firmou. Optimální …víceAbstract:
The goal of my bachelor thesis is analysis of marketing mix in company CZECH Engineering, s.r.o., which is interested in delivery of capital equipment in the sphere of building material and power engineering. In the first part of this work I elaborated the basis of theory, principal characteristic of company and analysis of marketing mix. The second part is coming out from information utility of gained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qeehm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Marcela Zamazalová
- Oponent: Ing, Zdeněk Mužík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman