Ing. Šárka Koenigová

Master's thesis

Marketing divadla

Theatre Marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti marketingu divadla a jeho marketingovému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného divadla (Divadlo Husa na provázku). Na základě získaných informací je sestaven kompletní marketingový mix organizace. Poté jsou na danou organizaci aplikovány vybrané výzkumné …more
Abstract:
The thesis deals with problems of the theatre marketing. First, I determine the essential knowledge of the problem area, theatre marketing and marketing mix. Then I describe some basic characteristics of the selected theatre (Theatre Husa na provázku). In consideration of acquired information the complete marketing mix of the organization is composed. After that the analytical and research instruments …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2006
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta