Vliv okolí podniku na konkrétní podnik – Markéta PEJSAROVÁ
Markéta PEJSAROVÁ
Bakalářská práce
Vliv okolí podniku na konkrétní podnik
The Influence of surroundings on specific company
Anotace:
Tématem předložené práce je Vliv okolí podniku na konkrétní podnik. Cílem bakalářské práce je představit zvolený podnik a analyzovat jednotlivé vlivy okolí podniku. Dále pak je účelem zhodnotit jednotlivé vlivy působící na okolí vybraného podniku a navrhnout kroky vedoucí k úpravě podnikové strategie. V první kapitole se práce zabývá definicí podniku dle NOZ a představením zvoleného podniku. Pro zpracování …víceAbstract:
The theme of presented thesis is the impact of enterprise surroundings on the concrete enterprise. The aim of the thesis is to introduce the chosen enterprise and to analyse individual impacts of enterprise surroundings. Furthermore, the purpose is to evaluate individual impacts affecting the surrounding of chosen enterprise and to suggest steps leading to adjustment of enterprise strategy. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Zahradníčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEJSAROVÁ, Markéta. Vliv okolí podniku na konkrétní podnik. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingový mix vybrané jazykové školy
Monika KRÁLOVÁ -
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
Michelle Morávková -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix strojírenského podniku
Jakub Lustyk