Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising – Bc. Oluwaseun Adekola Fasanya
Bc. Oluwaseun Adekola Fasanya
Diplomová práce
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Anotace:
Reklama na sociálních sítích je velmi aktuální téma jak v akademické sféře, tak v marketingovém průmyslu. V tomto disertačním výzkumu bude poskytnut empirický rámec, který ukáže, jaké faktory pozitivně ovlivňují míru zapojení publikací značek na Instagramu. Cílem tohoto disertačního výzkumu je porozumět různým faktorům, které ovlivňují angažovanost značek na Instagramu. Digitální marketingové prostředí …víceAbstract:
Advertising on social media is a very hot topic in both academia and the marketing industry. In this dissertation research, an empirical framework will be provided that shows what factors positively influence the engagement rate of brand publications on Instagram. The purpose of this dissertation research is to understand the various factors that influence brand engagement on Instagram. The digital …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k0git/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny a důsledky nadměrného využívání sítě World Wide Web
David Bartoš -
Vývoj informační architektury v prostředí World Wide Web pod vlivem trendů Webu 2.0
Jan Punčochář -
Business valuation of World Wide Web and new generation Media companies
Paul Guichard -
Aplikace v prostředí World Wide Web
David Katolický -
World Wide Web aplikace
Miloš Veselý -
World Wide Web aplikace
Marek Jalovec -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník