Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising – Bc. Oluwaseun Adekola Fasanya
Bc. Oluwaseun Adekola Fasanya
Master's thesis
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Abstract:
Reklama na sociálních sítích je velmi aktuální téma jak v akademické sféře, tak v marketingovém průmyslu. V tomto disertačním výzkumu bude poskytnut empirický rámec, který ukáže, jaké faktory pozitivně ovlivňují míru zapojení publikací značek na Instagramu. Cílem tohoto disertačního výzkumu je porozumět různým faktorům, které ovlivňují angažovanost značek na Instagramu. Digitální marketingové prostředí …moreAbstract:
Advertising on social media is a very hot topic in both academia and the marketing industry. In this dissertation research, an empirical framework will be provided that shows what factors positively influence the engagement rate of brand publications on Instagram. The purpose of this dissertation research is to understand the various factors that influence brand engagement on Instagram. The digital …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k0git/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2022
- Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Reader: Ph.D. Kristina Lenkova
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FASANYA, Oluwaseun Adekola. \textit{Instagram: Exploration of Visual Brand communication \&{}amp; Transformational advertising}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/qa070p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Příčiny a důsledky nadměrného využívání sítě World Wide Web
David Bartoš -
Vývoj informační architektury v prostředí World Wide Web pod vlivem trendů Webu 2.0
Jan Punčochář -
Business valuation of World Wide Web and new generation Media companies
Paul Guichard -
Aplikace v prostředí World Wide Web
David Katolický -
World Wide Web aplikace
Miloš Veselý -
World Wide Web aplikace
Marek Jalovec -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník