Vliv CSR aktivit na spotřební chování v módní oblasti – Sára Krumpholcová
Sára Krumpholcová
Bakalářská práce
Vliv CSR aktivit na spotřební chování v módní oblasti
The impact of CSR activities on the behaviour of consumers in the field of fashion
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku CSR aktivit firem v módním průmyslu a spotřebitelského vnímání a preferencí u společností působících v této oblasti. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy spojené s tématem spotřebního chování, již zjištěné souvislosti a jsou zde popsány CSR aktivity v rámci módní oblasti. Ve výzkumné části jsou daty MML-TGI v práci nastíněny spotřební preference zvoleného …víceAbstract:
The thesis focuses on CSR activities of companies in the fashion industry and consumer perceptions and preferences of companies operating in this industry. The theoretical part defines the key concepts related to consumer behaviour and the already established context and describes the CSR activities within the fashion industry. In the research part, the MML-TGI data in the thesis outlines the consumption …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86041
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Alena Plášková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86041
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
Affaan Asma Manzil Luquman -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova