Sára Krumpholcová

Bakalářská práce

Vliv CSR aktivit na spotřební chování v módní oblasti

The impact of CSR activities on the behaviour of consumers in the field of fashion
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku CSR aktivit firem v módním průmyslu a spotřebitelského vnímání a preferencí u společností působících v této oblasti. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy spojené s tématem spotřebního chování, již zjištěné souvislosti a jsou zde popsány CSR aktivity v rámci módní oblasti. Ve výzkumné části jsou daty MML-TGI v práci nastíněny spotřební preference zvoleného …více
Abstract:
The thesis focuses on CSR activities of companies in the fashion industry and consumer perceptions and preferences of companies operating in this industry. The theoretical part defines the key concepts related to consumer behaviour and the already established context and describes the CSR activities within the fashion industry. In the research part, the MML-TGI data in the thesis outlines the consumption …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Alena Plášková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86041