Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů základních škol – Bc. Barbora Štáblová
Bc. Barbora Štáblová
Diplomová práce
Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů základních škol
Inclusion in Education from the Perspective of Elementary School Teachers
Anotace:
Diplomová práce pod názve Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů základních škol se v teoretické části zabývá inkluzí ve vzdělávání obecně. V této oblasti je specifikováno na jakých základech inkluzivní vzdělávání stojí, co jsou základní myšlenky inkluzivního vzdělávání, na jakých principech funguje a jaké faktory ovlivňují úspěšnost inkluze ve vzdělávání. Dále práce představuje jednotlivé účastníky …víceAbstract:
In its theoretical part the diploma thesis titled Inclusion in Education from the Perspective of Primary School Teachers deals with inclusion in education in general. It specifies the basis and the elementary ideas of inclusive education, its main principles and the factors that affect the success of inclusion in education. The work further introduces individual participants in the inclusive-educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 14. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štáblová, Barbora. Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů základních škol. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ