Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint – Tereza Šilberská
Tereza Šilberská
Master's thesis
Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint
The Marketing Strategy of Pötting’s Pharmacy Using the Marketing Tool Service Blueprint
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie soukromé lékárny s využitím marketingového nástroje service blueprint. Práce se na začátku věnuje specifikům a regulacím marketingu ve farmacii. Následně je v práci kladen důraz na analýzu českého lékárenského trhu zejména s ohledem na rozmach lékárenských řetězců a také na vývoj aktuálních trendů v lékárenství, které mají vliv na provoz …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on marketing strategy plan of a private pharmacy using service blueprint as a marketing tool. At the beginning the thesis deals with characteristics of specifics and state regulations of pharmacy marketing. Then the thesis analyses Czech pharmacy market in particular with regard to the expansion of pharmacy chains and also puts emphasis on current pharmacy trends that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49262
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Radek Puda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠILBERSKÁ, Tereza. \textit{Marketingová strategie Lékárny U~Pöttingea s~použitím marketingového nástroje service blueprint}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/qa81qh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje v lékárenství
Veronika Babicová Petláková -
Marketingová komunikace v lékárenství
Jana Bendová -
Využití sociálních sítí v lékárenství
Thuy Linh Nguyen -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Porovnání marketingových strategií vybraných lékárenských řetězců
Lenka Hubáčková