Lucie Rendlová

Master's thesis

Employer branding

Employer branding
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení employer brandingu a angažovanosti zaměstnanců ve firmě Slevomat.cz, s.r.o. Teoretická část vymezuje základní pojmy, popisuje nástroje a vlivy employer brandingu a angažovanosti na firmu. Cílem praktické části je ukázat tyto souvislosti na příkladu konkrétní firmy. K výzkumu bylo použito dotazníkové šetření ve firmě Slevomat.cz, s.r.o. Výsledkem dotazníkového šetření …more
Abstract:
Main purpose of the master’s thesis is the evaluation of employer branding and employee engagement in Slevomat.cz, s.r.o. company. The theoretical part defines the basic concepts, describes the tools and effects of employer branding and engagement in the company. The aim of the practical part is to show these connections on a specific company. A questionnaire survey was used for the research in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2021
  • Supervisor: Kateřina Legnerová
  • Reader: Daniela Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84868