Bc. Hana Mutňanská
Master's thesis
Možnosti rozvoje malého podniku
Development Opportunities of Small Enterprise
Abstract:
Předmětem diplomové práce je představení možností pro rozvoj konkrétního podniku. Prvním krokem je identifikace poslání, vize a cíle daného podniku. Dále jsou provedeny jednotlivé analýzy: vnějšího okolí podniku a vnitřního prostředí, které jsou shrnuty ve SWOT analýze. Po odhalení nejvýznamnějších faktorů ovlivňujících podnik jsou navrženy konkrétní možnosti rozvoje.Abstract:
The subject of this Thesis is to introduce the possibilities for the development of a particular enterprise. First step is the identification of the vision, mission and goal of the enterprise. In next steps, there are implemented several analyses such as of the external and internal environment of the enterprise, which are identified in the SWOT analysis. After detection of the most significant factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/tskta/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Rostislav Tesař
- Reader: doc. Ing. Marianna Dražanová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Vymezení a analýza hodnotového řetězce se specifikací na obchodní činnost u vybraného podniku
Karel Krejčí -
Analýza globálního hodnotového řetězce textilního průmyslu se zaměřením na Bangladéš
Miroslav Sobocik -
Analýza digitálních technologií v pojišťovnictví na základě hodnotového řetězce
Patrik Hron -
Analýza hodnotového řetězce zemědělské produkce
Jitka Auermüllerová -
Analýza hodnotového řetězce výrobní firmy z hlediska možného outsourcingu
Radim Kahovec -
Procesní a hodnotová analýza dodavatelského řetězce kontaktních čoček
Daniela Novotná -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Miroslava Nová -
Strategická analýza spoločnosti Tesco Stores ČR a. s.
Mário Tomkó