Postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu – Simona Fedorková
Simona Fedorková
Master's thesis
Postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu
Czech consumers attitudes towards online grocery shopping
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je identifikovat postoj českých spotřebitelů k nakupování potravin na internetu a především určit hlavní bariéry a motivy, které vedou spotřebitele k tomuto postoji. V rámci práce je realizován sekundární výzkum, který mapuje hlavní bariéry a motivy pro nakupování potravin na internetu. Práce následně vlastním kvalitativním výzkumem formou individuálních hloubkových rozhovorů …viacAbstract:
The aim of this thesis is to identify attitudes of Czech consumers towards online grocery shopping and to identify the main barriers and motives that are causing consumers to adopt such attitudes. Secondary research which maps the main barriers and motives related to online grocery shopping is carried out as a part of this thesis. The thesis then presents primary qualitative research in the form of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71249
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Ondřej Tyl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71249
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Grocery shopping in the post pandemic era: A study in the Czech Republic
Alejandra Vélez Taborda -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
Illias Zouad -
Chování a postoj spotřebitelů k welfare vánočních kaprů
Andrea Piknová -
Postoj českých spotřebitelů k ekologickým značkám
Kristýna PROKEŠOVÁ