Klamavá reklama a její dopady na podnikatelskou sféru – Bc. Rostislav Pospěch
Bc. Rostislav Pospěch
Master's thesis
Klamavá reklama a její dopady na podnikatelskou sféru
Deceptive advertising and its impact on the business sphere
Anotácia:
POSPĚCH, Rostislav. Klamavá reklama a její dopady na podnikatelskou sféru. Diplomová práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2022. Tato diplomová práce se zabývá klamavou reklamou a jejím dopadům na podnikatelskou sféru. Vymezeno je širší pojetí pojmu reklama a následně také současně platná právní regulace, která je doplněna regulací mimoprávní, tedy etickou, spolu s evropským srovnáním. V návaznosti …viacAbstract:
POSPĚCH, Rostislav. Deceptive advertising and its impact on the business sphere. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. This diploma thesis deals with deceptive advertising and its impact on the business sphere. A broader concept of the term advertising is defined, and subsequently also the currently valid legal regulation, which is supplemented by European comparison and non-legal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedúci: JUDr. Bohumil Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Pavelek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
Klamavá reklama a její projevy v životě
Ivana Nevyjelová -
Klamavá reklama
Kateřina GÖTHOVÁ -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Právní úprava internetového marketingu se zaměřením na behaviorální reklamu
Diana Homoláčová -
Srovnávací reklama
Blanka Pivovarníková -
Etika a právní regulace propagace
Vlasta Sapíková