Udržitelnost služeb maloobchodu ve vybrané malé obci – Bc. Marcela PÁNÍKOVÁ
Bc. Marcela PÁNÍKOVÁ
Diplomová práce
Udržitelnost služeb maloobchodu ve vybrané malé obci
Sustainability of retail services in a selected small village
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit udržitelnost služeb maloobchodu ve vybrané malé obci, nalézt příčiny zániku prodejen v malých venkovských obcích včetně přístupu různých institucí k řešení této problematiky, identifikovat faktory, které ovlivňují maloobchodní podnikání ve vybrané obci a navrhnout opatření k udržení či rozvoji místní prodejny. Teoretická část práce zahrnuje stručnou charakteristiku …víceAbstract:
The main objective of this master's thesis is to evaluate the sustainability of retail services in a selected small village, to find the causes of disappearance of shops in small rural villages including the approach of different institutions to this issue, to identify factors, which affect retail business in selected village and propose measures for maintaining or for the growth of the local shop …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PÁNÍKOVÁ, Marcela. Udržitelnost služeb maloobchodu ve vybrané malé obci. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelnost služeb maloobchodu ve vybrané venkovské obci
Gabriela CHOMOVÁ -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv sociálního prostředí na nákupní chování spotřebitele
Martin Diatilo -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Eliška Čechová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Jan Rucz -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová