Bc. Klára Opravilová

Diplomová práce

Apprendimento linguistico, motivazione e autonomia per l’italiano L2

Language learning, motivation and autonomy for the Italian language as L2
Abstract:
In theory, students need to be autonomous in order to be successful in the study of languages at university. However, what is the real situation? Are they really becoming more independent during their university studies? In order to find the answer, a questionnaire aimed to examine the level of autonomy has been distributed to the students of Italian language at bachelor´s degree and master´s degree …více
Abstract:
Teoreticky potřebují být studenti samostatní, aby byli úspěšní při studiu jazyků na univerzitě. Nicméně, jaká je skutečná situace? Opravdu se stávají samostatnějšími během svého univerzitního studia? Abychom nalezli odpověď, rozeslali jsme studentům italštiny v bakalářském a magisterském programu na Masarykově univerzitě dotazník zaměřený na úroveň samostatnosti a porovnali jsme výsledky různých ročníků …více
 
 
Jazyk práce: italština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 7. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Šebelová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Valeria De Tommaso, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta