Analýza možností Brna jako fairtradového města – Monika Zápolská
Monika Zápolská
Bachelor's thesis
Analýza možností Brna jako fairtradového města
Analysis of Brno options as a Fairtrade town
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá postavením města Brna v rámci kampaně Fairtradová města a především se zaměřuje na kritérium dostupnosti fairtradových produktů ve městě, které Brno dosud nesplňuje. Nejdříve se práce zaměřuje na literární rešerši k tématu fair trade a kampani Fairtradová města. Poté je v práci shrnuto postavení fair trade v Brně a klíčovou částí práce je analýza výsledků výzkumu mezi provozovateli …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the ranking of Brno in the campaign Fairtrade Town and is mainly focused on as of yet unfulfilled criterion of availability of Fair Trade products in Brno. First part of the thesis focuses on the literary research of fair trade and Fairtrade Towns campaign. Afterwards, the work summarizes the position of fair trade in Brno, and the key part of the thesis consists of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Hrabálek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁPOLSKÁ, Monika. \textit{Analýza možností Brna jako fairtradového města}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/qb3jdm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / field:
International Territorial Studies / International Development Studies
Theses on a related topic
-
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Attitudes towards Fair-Trade Products by Czech Consumers
Sandra Karráová -
Consumer Preferences of Fair Trade Products in Czech Republic
Elina Ganeeva -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Promotion of Fair Trade Products in Fitness Nutrition in the Czech Republic
Alice Nováková -
Chování spotřebitele na trhu s Fair Trade produkty
Lucie Zobačová -
Chování spotřebitele na českém trhu zaměřené na Fair trade produkty
Eliška Svárovská -
Chování spotřebitele ve vztahu k fair trade produktům v Brně
Aneta Marečková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights