Bc. Petra Baronová

Diplomová práce

Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren

Comparison of marketing communication of selected pharmacies
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současné marketingové komunikační strategie farmaceutických firem na českém trhu a navrhnout možnosti zlepšení. V teoretické části budou popsány související pojmy, jako je marketingová komunikace, komunikační strategie, spotřební chování. V praktické části bude popsán současný stav oslovování marketingových komunikačních strategií farmaceutických firem. Bude …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing communication strategies of pharmaceutical companies in the Czech market and suggest opportunities for improvement. The theoretical part will describe related concepts such as marketing communication, communication strategy, consumer behavior. The practical part will describe the current state of addressing marketing communication strategies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ij9ky/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Hercig

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné