Analýza sociálního CRM předních českých společností – Jan Podzimek
Jan Podzimek
Bakalářská práce
Analýza sociálního CRM předních českých společností
Analysis of social CRM Czech companies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí. Analyzuje hlavní procesy, kterými obchodní společnosti vytváří, řídí a udržují vztahy se zákazníky. Výzkumná část práce se pak zabývá analýzou dvaceti předních českých obchodních společností s primárním zaměřením na koncového zákazníka. Metodou obsahové analýzy bylo prozkoumáno celkem 57 profilů na sociálních sítích …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on customer relationship management through social networks. The work analyzes the basic processes, which are used by companies to make and manage relationship with customers. The part of research deals with twenty major Czech companies with primary aim to make business with customer. Altogether 57 profiles on social networks Facebook, Youtube, Twitter, Google+ and Instagram …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9576
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Internetový marketing a komunikace hudebních interpretů
Radek Slaný -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Sociální CRM výrobních společností
Marie Brixiová
Název
Vložil
Vloženo
Práva