Lukáš Treskoň

Diplomová práce

Marketingová komunikace na telekomunikačním trhu v České republice

Marketing communication on the telecommunications market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě provedeného výzkumu zjistit postoj spotřebitelů k marketingové komunikaci společností působící na telekomunikačních trhu v České Republice a navrhnout odpovídající směry její orientace. Výzkum je rozdělený do dvou částí. První část zkoumá vztah mezi lidmi a marketingovou komunikací telekomunikačních společností pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledkem je zjištění …více
Abstract:
The aim of this thesis is to find out the attitude of people to marketing communication of a company operating on the telecommunication market in the Czech Republic. The research is divided into two parts. The first part examines the relationship between people and marketing communication of telecommunication companies by means of a questionnaire survey, which results in the perception of this communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Ferdinand Kraus

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77451