Marketingová komunikace na telekomunikačním trhu v České republice – Lukáš Treskoň
Lukáš Treskoň
Diplomová práce
Marketingová komunikace na telekomunikačním trhu v České republice
Marketing communication on the telecommunications market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě provedeného výzkumu zjistit postoj spotřebitelů k marketingové komunikaci společností působící na telekomunikačních trhu v České Republice a navrhnout odpovídající směry její orientace. Výzkum je rozdělený do dvou částí. První část zkoumá vztah mezi lidmi a marketingovou komunikací telekomunikačních společností pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledkem je zjištění …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find out the attitude of people to marketing communication of a company operating on the telecommunication market in the Czech Republic. The research is divided into two parts. The first part examines the relationship between people and marketing communication of telecommunication companies by means of a questionnaire survey, which results in the perception of this communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77451
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Ferdinand Kraus
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77451
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Economic evaluation of online and offline marketing for a selected telecommunication company in Kazakhstan
Mariya Klimova -
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Ahmad Tamim Rashed -
Koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku
Michael Šulc -
Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu
Jan Roll -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Přímý marketing jako komunikační technika
Viktoriya Zabelina -
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák