The impact of corporate social responsibility on brand image – Dilara Kose
Dilara Kose
Master's thesis
The impact of corporate social responsibility on brand image
The Impact of Corporate Social Responsibility on Brand Image
Abstract:
Společenská odpovědnost firem je na vzrůstu díky narůstající konkurenci na a poptávce na dnešním trhu. Zákazníci začínají více zvažovat a upřednostňují značky, které jsou zodpovědné k okolí. Firmy mají silně zakomponovanou společenskou zodpovědnost ve svých projektech a berou v potaz zájmy svých zaměstnanců, společnosti a životnímu prostředí. Cílem této práce je analyzovat důsledky společenské odpovědnosti …moreAbstract:
Social responsibility activities of corporates have been increasing along with changing competition and consumer demand in the new world. Consumers start considering and giving importance to those brands that are socially responsible. Therefore, companies incorporate with corporate social responsibility (CSR) projects by considering the interest of its employees, society and environment. The aim of …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81454
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Radek Tahal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81454
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89
Mária Andršová -
Impact of Corporate Social Responsibility on consumers: A case study of Kaufland Česká republika v.o.s.
Jitka Melníková -
Povědomí o společenské odpovědnosti firem u spotřebitelů
Anna Patočková -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez