Dilara Kose

Master's thesis

The impact of corporate social responsibility on brand image

The Impact of Corporate Social Responsibility on Brand Image
Abstract:
Společenská odpovědnost firem je na vzrůstu díky narůstající konkurenci na a poptávce na dnešním trhu. Zákazníci začínají více zvažovat a upřednostňují značky, které jsou zodpovědné k okolí. Firmy mají silně zakomponovanou společenskou zodpovědnost ve svých projektech a berou v potaz zájmy svých zaměstnanců, společnosti a životnímu prostředí. Cílem této práce je analyzovat důsledky společenské odpovědnosti …more
Abstract:
Social responsibility activities of corporates have been increasing along with changing competition and consumer demand in the new world. Consumers start considering and giving importance to those brands that are socially responsible. Therefore, companies incorporate with corporate social responsibility (CSR) projects by considering the interest of its employees, society and environment. The aim of …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2020
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Radek Tahal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81454