The impact of corporate social responsibility on brand image – Dilara Kose
Dilara Kose
Diplomová práce
The impact of corporate social responsibility on brand image
The Impact of Corporate Social Responsibility on Brand Image
Anotace:
Společenská odpovědnost firem je na vzrůstu díky narůstající konkurenci na a poptávce na dnešním trhu. Zákazníci začínají více zvažovat a upřednostňují značky, které jsou zodpovědné k okolí. Firmy mají silně zakomponovanou společenskou zodpovědnost ve svých projektech a berou v potaz zájmy svých zaměstnanců, společnosti a životnímu prostředí. Cílem této práce je analyzovat důsledky společenské odpovědnosti …víceAbstract:
Social responsibility activities of corporates have been increasing along with changing competition and consumer demand in the new world. Consumers start considering and giving importance to those brands that are socially responsible. Therefore, companies incorporate with corporate social responsibility (CSR) projects by considering the interest of its employees, society and environment. The aim of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81454
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81454
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89
Mária Andršová -
Impact of Corporate Social Responsibility on consumers: A case study of Kaufland Česká republika v.o.s.
Jitka Melníková -
Povědomí o společenské odpovědnosti firem u spotřebitelů
Anna Patočková -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez