Příprava podnikatelského plánu – založení Aquaponické farmy – Jiří Linek
Jiří Linek
Diplomová práce
Příprava podnikatelského plánu – založení Aquaponické farmy
Preparation of a Business Plan – Establishment of the Aquaponic Farm
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského plánu pro založení aquaponické farmy. Cílem práce je analyzovat trh, identifikovat potenciál a možnosti pro rozvoj aquaponického zemědělství a posoudit ekonomickou efektivitu a udržitelnost tohoto podnikání. V teoretické část práce pojednává o základních principech aquaponiky, jejích výhodách a nevýhodách, rovněž popsány zásady a struktura …víceAbstract:
The theoretical part of the work discusses the basic principles of aquaponics, its advantages and disadvantages, as well as the principles and structure of a business plan, market and competition analysis, marketing strategy, financial planning, and the theoretical foundations of SWOT analysis, Porter's Five Forces analysis, and the 4P marketing mix. A Porter's analysis of competition, which focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149427
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Lucja Matusiková
- Oponent: Pavla Filipovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie
Eliška Netroufalová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU
Lucia Malastová -
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová