Analýza konkurence společnosti DOCEO - Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, s.r.o. – Oleg Podsadny
Oleg Podsadny
Bakalářská práce
Analýza konkurence společnosti DOCEO - Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, s.r.o.
Competition analysis of DOCEO - Language School with the right of state language examination, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence jazykové školy s právem státní jazykové zkoušky DOCEO s.r.o. K této analýze jsou použité metody strategické analýzy. Úvodní kapitoly práce jsou věnovány vymezením základních pojmů konkurence, konkurenceschopnosti a jednotlivých typů konkurence. Dále se práce zaměřuje na nástroje strategické analýzy a marketingový mix služeb. V praktické části je představená …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the competition of a language school with the right of the state language exam DOCEO s.r.o. by using strategic analysis methods. The introductory chapters are devoted to defining the basic definitions of competition, competitiveness, and various types of competition. Furthermore, the work focuses on the tools of strategic analysis and marketing mix of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85250
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: Nina Bočková
- Oponent: Jan Mísař
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85250
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Analýza mikroprostředí společnosti Systém asistovaného hubnutí s.r.o.
Simona Velíšková -
Návrh marketingové strategie firmy T&MM CZ s.r.o.
Pavlína Mašková -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov