Communicative Strategies in Pharmaceutical Advertisements – Bc. Monika ŠIMONÍKOVÁ
Bc. Monika ŠIMONÍKOVÁ
Diplomová práce
Communicative Strategies in Pharmaceutical Advertisements
Communicative Strategies in Pharmaceutical Advertisements
Abstract:
Diplomová práce se zabývá persvazivními prostředky v diskurzu tištěné reklamy. Cílem této práce je provést analýzu jazyka vybraných reklam z farmaceutického průmyslu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá reklamou, účastníky reklamy a jednotlivými částmi reklamního textu. Dále se tato část zabývá jazykem persvaze s důrazem na lexikální, gramatické, fonologické a sémantické …víceAbstract:
This Diploma thesis deals with language of persuasion in the discourse of printed advertising. The objective is to analyse the selected advertisements from the pharmaceutical industry. This thesis is divided into two parts. The theoretical part of the thesis aims to introduce advertising, its participants and components of the advertising text. Further, this part focuses on language of persuasion on …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMONÍKOVÁ, Monika. Communicative Strategies in Pharmaceutical Advertisements. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Vliv psychologických mechanismů na zapamatovatelnost reklamy
Kubešová Kubešová -
Problematika reklamy ve farmaceutickém průmyslu
Iva Kadlčíková -
,,Boj o život,, Nebezpečí reklamy ve farmaceutickém průmyslu
Magdalena Šindlerová -
Etické aspekty reklamy z oblasti zdravotnictví
Jiří Valeš -
Regulace reklamy ve farmacii
Eva Kalvodová -
Problematika reklamy na léčiva a doplňky stravy
Jitka Králíčková -
Regulace reklamy na léčiva - informovanost spotřebitele
Ivan Rojko