Reklama a sponzoring v házenkářských klubech v České Republice – Bc. Hana Hublová
Bc. Hana Hublová
Bachelor's thesis
Reklama a sponzoring v házenkářských klubech v České Republice
Advertising and Sponsorship in Handball Clubs in Czech Republic
Anotácia:
Závěrečná práce je zaměřena na reklamu a sponzoring v házenkářských klubech České republiky. Dále zahrnuje obecnou charakteristiku pojmů vztahujících se k reklamě a sponzoringu. Práce je zakončena výzkumem, který je zaměřen obecně na reklamu a sponzoring v házenkářských klubech.Abstract:
The thesis is focused on the publicity and sponsoring in handball clubs in the Czech Republic. Further it covers a general characteristic of conceptions relating to the publicity and sponsoring. The thesis finishes in the research which is general focused on publicity and sponsoring in handball clubs.Kľúčové slová
- reklama sponzoring házená sportovci advertising sponsorship handball persons doing sports
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gs7ce/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Práce na příbuzné téma
-
Reklama, sponzoring, reprezentace a dary z účetního, daňového a právního pohledu
Petr Janečka -
Sponzoring a sportovní reklama hokejové soutěže
Ondřej Hudec -
Reklama a sponzoring v profesionálních fotbalových klubech v České republice
Ladislav Derych -
Sportovní reklama a sponzoring v cyklistice
Sebastián Skřivánek -
Sportovci jako nástroj marketingu
Karolína Medalová -
Čeští sportovci v reklamě a jejich vliv na nákupní chování českých spotřebitelů
Kristina Arsentieva -
Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
Jiří Kratochvíl -
Celebrity a sportovci v televizní reklamě, jejich vnímání v cílové skupině 18-30 let
Karolína Novotná